A mi kis családunk

A mi kis családunk

Mission Impossible

2020. augusztus 06. - gchg

Orbán Viktor szerint a magyar egészségügy világszínvonalú, Európa egyik legjobbja. Valószínűleg valami alternatív valóságban él, de a fejemet teszem rá, hogy nem az állami egészségügyet veszi igénybe, különben nem mondana ilyet. Bemutatom most, hogyan működik ez a világszínvonalú egészségügy abban a valóságban, ahol én élek. 

A hatpontos vércukor-profil eredményem kiértékeléséhez szükséges lenne bejutnom a várandós diabetológiai szakrendelésre. Beutaló nem szükséges, de előjegyzés igen, tehát telefonon előjegyzést kérek. Mi lehet ebben a nehéz? 

1. Felmegyek a kórház honlapjára, megtalálom a rendelés adatait. Rendelés hétfőn és kedden a sebészet épületében, időpontkérés 14-16 között. A megadott melléken azonban másik osztály jelentkezik be. 

2. Tárcsázom a központi számot, és a várandós diabetológiát kérem. Nem veszik fel. 

3. A terhespatológiától elkérem a várandós diabetológia mellékét. Nem az, ami a honlapon szerepel. Tárcsázom. Nem veszik fel.

4. Ismét tárcsázom a központi számot. Ott megadnak egy mobilszámot, ami 8-14-ig él. Jelenleg 15 óra van. Nem veszik fel. Eddig félórát telefonálgattam. Úgy tűnik, délután a fű se nő. Úgy döntök, hogy másnap megpróbálom délelőtt. 

5. Másnap reggel kilenc. Tárcsázom a központi számot, kérem a várandós diabetológiát. Nem veszik fel. 

6. Tárcsázom a tegnap kapott mobilszámot. A nőgyógyászat veszi fel. Közlik, hogy a váradós diab átköltözött a volt Kaáli Intézet épületébe. Megadja ennek a telefonszámát, és átkapcsol valahová. 

7. Ahová átkapcsol, ott is közlik, hogy csak hetente egyszer van várandós diab szakrendelés, most épp nem az folyik, de előkeresi az előjegyzési naptárat. Ám nem azzal tér vissza a vonalba, hanem egy telefonszámmal. Hívjam azt, ott fognak tudni előjegyzést adni.

8. Hívom a megadott telefonszámot, ami a Kaáli Intézet száma. Háromszor is kicsöngetem, egyszer sem veszik fel. Eddig félórát telefonáltam, és megint nem mentem semmire.

9. Húsz perc múlva újra próbálkozom. Háromszor foglalt, utána megint nem veszik fel, hiába csöngetem folyamatosan vagy tíz percig.

10. felhívom a várandós ambulanciát, ahonnan a vérvételre a beutalót kaptam, és azt az utasítást, hogy a várandós diabetológián kérjek előjegyzést. Nem vették fel...

És akkor én elkötelezett vagyok, hogy megtaláljam ezt a szakrendelést, mert fontos nekem a gyerekem egészsége. Mégse megyek semmire. Kíváncsi vagyok, mire menne a helyemben Kolompár Dzsenifer Szendrőládról, ő vajon meddig telefonálgatna, mielőtt feladná.

pikwx8s07c2od-ygpzyrvuaw.jpg

Megjegyzem, hogy a kórházösszevonások előtt a várandós ambulancián volt a várandós diabetológiai szakrendelés, semmi nehézséget nem okozott sem az időpontfoglalás, sem a rendelés megtalálása. Bezzeg most, a világszínvonalú egészségügy korában... 

 

u.i. 10:45-kor végre felvették. 3 hét múlvára kaptam időpontot. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mikiscsaladunk.blog.hu/api/trackback/id/tr8616106960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása